Thursday, December 4, 2008

excited !

bismillah..

Hari ni hari khamis. esok hari jumaat. betul? oh, betul la tu. hehe. herm.. hari ni sangatla boring. komputer pula buat hal. huh. boleh nya sesedap oen dia tetutup. abis hilang kata2 dan ayat2 dan segala2nya yang dah dihantar. tapi yang dah terselamat tu nasib baikla. heh.

***

Petang tadi tiba2 piah call!! hahah. tapi bukan dia dial la. umi yang dial. actually abah dan umi ku di penang. umi terpaksa ikut sebab abah pindah kerja. sedih la. jauh sangat pindah =[ asal la tak dekat2 sikit. bolehla aku melawat juga. ni dah jauh. camne? adoy.. aaa..sambung balik..heheh. pastu borak2 aa ngan budak kecik tu. huhu.. rindu la pula. tapi yang lawaknya die tanya,

piah : cik, rindu piah tak?
aku : tak.

aku : piah rindu acik tak?
piah : tak jugak (gelak)

aku : yeke? bole caye ke ni?? senyum*
piah : betullah..bole caye.

aku : asl die plk jwb bole caye?pelik.haha*
piah : (gelak)

tu antara beberapa dialog antara aku dan dia. heheh.. dalam borak2 tu. dia siap jeleskan aku.. kat sini ada kolam. bezz!! bole mandi. piah ade pelampung. beberapa ayat yang sebenarnya tak jelez pun. haha. ehm.. akhirnya dia tutup handphone tu. huhu..byee~

sebenarnya kat sane duduk rumah kondominium. hem.. best ke? lagi selesa rumah sini. umi kata akan pindah. pindah?? huh.. umi kata la. keputusan semua kita tak tau. Allah yang menentukan. hem.. harap2 tak pindah. susah ow.. pindah sini pun kene angkut barang banyak lagila ke penang. hem. harap2 keputusannya tidak!

feel excited ! sebab esok ada reunion alumni. di sekola hira' shah alam. bertarikh 5 disember 2008. hari jumaat. pukul 10 pagi - 1 petang. huhu.. gtg..wsalam

No comments: