Wednesday, December 3, 2008

penat sekejap.

tadi baru balik dari Giant. heh. agak penat even tak banyak barang beli pun. heheh. beli ape je pun. kicap, gula, tepung dan bla2. ehm.. masa jalan2 uh. tibe ternampak orang promote2. ala macam yang boleh makan2 tu. tapi apa kan daya. aku tengok saja. die ada ajak juga. tapi aku angguk je. hahah. terlepas sudaa.. kalau tak aku rembat je. heheh. ni sebab dengan bikjah ni panggilan orang jowo. heh. pastu dah bayar sume. keluar la dari giant. tapi sebenarnya tujuan gi situ nak beli tudung nenek untuk raya ni je. heheh raya haji tau. aku mula2 pelik gak. awal nya beli baju raya. hehe.sebab biasanya orang beli baju raya untuk raya aidilfitri.huhu. dah tu sebelum balik sempat pula beli aiskrim. beli 3 satu aku, makcik, dengan bibik. huhu. aku orang pertama makan dan habis. akibat sangat lapar. huhu.


***


lupala pula tadi pergi sekolah amik result. huhuh. lulus saje. alhamdulillah.apa2 pun..spm tahun depan. kene study. adoy,agak malas. pastu agak2 nak keluar dari pejabat. tup.tup nampak ustzh pula.ustzh Salmah rokimin. huhu. dah tu boleh pula dia nak tengok result aku. adoy. muka aku bertambah tebal. hahah. tapi dia memahami kot. die kata "okeyla ni". aku pun "ehmm.." heh. ustzh kawan mak aku. oleh kerana sekola ni kebanyakannya mak aku kenal. so anak dia pun kenal lah gak. heh. pastu untuk pengetahuan semua spe yg bce blog akulah ek aku dah tak duduk asrama. aku taktau nape. rasanya aku tak dela banyak pun penalti. hurm.. pelik. biarla..abaikan. heh.


***


dalam kereta. aku bisukan mulut je. tapi bikjah la banyak cakap. hahah. bikjah mesti bengang.haha tapi layanla juga.kang tak layan lagila ape jadi aku kang. heh. kitorang borak2 pasal cikgu2 sekola ni. bukan ngumpat okeh! sebab makcik aku sekolah kat situ juga. ehm. jadi borakla pasal nama sekolah. ada tu sekola nama gelaran "samten,sg berth,samth,samsmel" hahah.. macam2 la. mulalah kitorang cube sekola lain dan sesedap oen je kitorang bg gelaran. heheh.

***

balik2..dah hujan. takpe hujan rahmat.hehe kan aku suka makan. hahah. jadi akibat lapar. tak cukup makan. heheh. masak maggi!! nyumy2.. heheh..kenyang dah pun. terima kasih maggi!


i feel go0d =)

No comments: