Wednesday, September 23, 2009

5 syawal - hepi beday =)

dah msok 5 syawal an? kejap je. pstu dh bkk skola. pstu dh final spm. pstu dh msok u. cepatt btol. em

senanye. rini beday Diala.
beday tuan punye blog. ngee.. Happy Besday Asma'!!
goodluck ah spm.. wut terbaik.
insyaAllah.

even hari ni besday aku.
tapi AKU SANGAT BENCI HARIIIIII INI!!!
sory to say.
ada 'org tu' wut skit hati aku pecah bak kaca jatuh ats batu yg keras gile.
bayangkan~ huh!

apakah erti kemaafan di 1 syawal hari tu!
ha!
x sngke cmniee!

DIE,
bila marah x igt dunia.
mcm singa.
kelaparan agknya.
huh!
aku pon manusia la
ade hati ade rasa.
igt kau sorg ada hati sja
sume ada leee.

tangani marah mu.
dgn berwuduk la.
acik doakan 'die' sejuk hatinya.
x taula npe die cmtu.
ade sikit problem. nk naik angin.
sume pasal 'kenepe x telefon tetamu x dtg'
hri tu pasal 'tuan rumah x de kami mau dtg'
anda cam ke aku ckp psal sapa?
dh tau senyap2. kte 'soksek2' kt sini je.
x yah habaq rmi org. sat gi riuh. heh

dh tau dh.
tu bwk kete laju2 la tu.
moge smpi ke tmpt kerja dgn baik ya.
oo god.
aminn.

'sakit hati'
bile kene marah cmtu sekali.
mcm aku x de perasaan.
bile kte bls(dgn baik)
nk menang jgk
u r like boss la.
i know u always win.
u r winner. then i'm losser. yes!
npe aku ckp cmni? sbb lepaskan kesakitan tau x?
korg pon msti nk luah kan klo jd aku.
spe x sket ati wehh.
gerraamm!

tragedi 5 syawal my besday~
i hate it.
ptotnye kte gurmbira. syawal. rye plak. my besday plak.
x ptot r,
camnie la jdinye.
sedih~

even 'die' sgt emosional.
tp aku sgt proud die.
tp aku SANGAT x ske ble kemarahan die menyelubungi die.
aku suke sempoi die didik kami.
sorry la ngumpat kt cnie.
i hope u changing ur bad personalities an attitude.

tgok bi dh jelas dan terang 'senget' benget.
i'm not good in bi.
sorry~

so..hepy besday to me. n alia amira. die besday sme aku.
n hepy eidulfitri.

p/s:remember Allah always be with u. n think positive. hati2 dlm segala tindakan. okeh!

Diala,
besday girl!

No comments: