Monday, February 22, 2010

ape eh..?

senanye tak tau nak post ape. saje luang masa yang membazir ni ke blog jap. skrg ni ade biknon dan paman isa. melihat2 bik im. hurm. aku tak meng'join' perkara tersebut. cuma tolong2 sikit2 je. bik buat air. hem.

story about bik im sangat menyayat hati. aku tak mahula nak mengstory disini. tersebar habis pulak. heh.

sabtu. ada reunion mhi. pukul 9 pagi start program. aku dtg lewat. tapi orang last shahid. bukan aku! yeaa! haha. sikit pulak pompuan. adoy la~

pakcik roslan : first time saya pergi program sikit je pihak perempuan.

kami : senyap huhuhu*

laki : gelak kuat. dgn banggenye*

heheh.. best aa dpt jumpe budak2 mhi yang macam2 perangai.. dapat bertangkap gambar...dapat pergi pasar berjemaah..haha..paling penting! dpt ape yang telah disampaikan. siap tengok video maher zain! best2.. prog habis malam. lewat pulak! ngantok wehh.
malam tu lantik jawatankuasa. sangat la cuak nama aku disenarai. ntahpape! last2 x kene.. yea!!
tahniah kepada penjawat2 dan pemegang2.. buat kerja elok2 ye! ;)

malam tu aku, bella dan k. asma' je budak pompuan. adoyla~ segan tu tak yah cakap.. tapi nasib baik nak dekat habis makin mengurang orgnye. kalau dari start program cmne. hey menyepi la~ k. asma' hantar ke al amin KL. thx la.

sampai je. babah tgh bg talk. tggu punye tggu. kene tunggu lame2 sikit sbb babah siap borak lagi. biase dah* last2

babah : acik!
aku : mencari2* lambai2. ye!!

akhirnya balik la..ngantuk amat! esok reunion hira'.

aku : bah. sok de reunion.
babah : hem..larat ke?
aku : em mcm tak. tp acik x paksa!
babah : hehe...pakse ape?? pk len*
aku : yela..babah driver up2u la..babah kan penat mlm ni...

okey perbualan anak dan ayah..haha..last2 tak pergi reunion. memang benar! kedua2nya penat :)

end of the day~

No comments: