Tuesday, March 2, 2010

kisah bosan.

in the name of Allah.

tak tahu nak cerita apa sebab aku tak de cerita. 'kisah bosan' itu ada! heh

- hari ni asal entah aku gila semangat nak belajar. sebelum ni gila pemalas. oh no.no. mean di sini bukanlah pemalas tapi sikit pemalas. sikap yang semakin mengurang dari hari ke hari.

- weh. weh. jadual aku lari!! ahad dah save kat kepala nak pergi reunion. tak menjadi. gila sedih habis. seminar fiqh faraid punya pasal. tapi itu selamat aku fikir pada masa hadapan. kalau ikut nafsu dan ke-emo-an dah lama laa aku pilih reunion. yela sape tak rindu kawan lama kan.. fine~ mungkin tak de jodoh kita bertemu di syurga atau di lain hari dan waktu. fana, fatin N, amni, mjah, rose, mimie, sheefa', farz, anis, fatin R semuanya yang dari sana..'nah love besar'

- aku tau bila masuk sekolah orang kata aku semakin buzy. 'ye, it's true!' tapi kalau nak bandingkan mak bapak kita die lagi buzy. tapi kalau nak tengok life yang lebih real ape lah buzy sangat aku ni. banyak lepak, makan, tido dan habiskan waktu di depan computer. chatting, facebook, blogging, chatting dsb. "anis, tunggu kita bawak kereta! takde lah perkataan buzy2 dahh..(yeke nih..?)" wallahu'alam.

- result spm nak dekat. aku takut. kau? aku tau kau takut jugak. aku memahami (bajet habis). gudluck kepada bakal2 pengambil spm ye. moga dapat 'hadiah' yang cemerlang;) aku? hehehe.. agak2 berapa ye?? hermm..

No comments: