Monday, May 17, 2010

16 mei.

ye. mmg degil. jgn bukak blog, nak bkak jgk. kan dah terpengaruh. heheh.
em alang2 dah bkk jom kita post sikit.

bismillah,

hari ni ada sambutan hari guru di sekolah. "selamat hari guru!". terutama kepada umi sebab beliau salah seorang guru di sekolah saya. trimas byk sbb ajar bat tahun lps :) alhamdulillah A saya dpt. alhamdulillah lagi. dan lagi. heheh. juga kepada guru2 di samtsh, srih batu belah, smih shah alam, tadika islam naim kerana bertungkus lumus mendidik aku hingga menjadi 'orang' dan bukan binatang, batu dan air ( =.=' ).

berbalik pada majlis tersebut. ape komen? berapa bintang? hoho. 1 bintang boleh? kedekut? ahah bukan. ini memang cukup berbaloi lah nak bagi. sape suruh mc conduct tak betul. kan dah kurg bintang. tahun lepas majlis hari guru lagi best! huu

kesalahan mc :

1. majlis jadi kelam kabut.
2. banyak persembahan pelajar berbanding guru.
3. mc melalut lebih2.
4. mc tak pandai cover kesalahan.
5. mc tersalah ckp. pastu gelak2 plk bila salah tu. =.=' adoyla

okeyla cukuplah 5. huu. harap2 tahun dpn majlis lebih gempak dan menarik drpd thn ni walaupun aku dh takde. huhu. ptutnya bg org yg dh biasa jd mc la. aish. aku yang jd penonton pun dh rse x best. ape tah lagi cikgu dan penonton lain. aduy. harap2 diorg baiki mutu dan kualiti penyampaian.

kritik je lebih. huu okey2. esok periksa la. belajar! huhu. 3 minggu periksa. chayok ! :D wanawani, sblh aku dh kosong ni. spe nak gnti :P. huhu ok yg pergi biarkan pergi. pergi tak kembali ke stam. lalala.

by ma'

enD-

No comments: