Friday, May 28, 2010

aku dah okey.

hai readers!

haa bile baca tajuk tu rasanya korg dah paham kan? post sblm ni apesal tah emosi aku senget benget, kucar kacir. tibe-tibe rase down plak. tu dulu la. skrg dh okey. dan dan tibe2 nak delete plus erase plus trash. okeyy tu dulu tapi sekarang? oh semakin baik..kot. aha mungkin? doa2la emosi ni stabil.

tu la mukadimah aku. panjang kan? best sebenarnye bebel mcm tu. org baca dan dengar je ape kite bebel. payah nak dpt org dgr. yela name pon bebel. ko suke dga org bebel. aha mesti tak suke en. aku pon x suke. tapi kt bolog ni memang ape kite ckp sume org dga.

tu mukadimah aku ke 2. haha :D best kan bebel2 ni

ekceli aku baru jalan2. jauh kott. tapi jalan2 aku bukan naik kete ke bas ke KTM ke. tapi tgn aku yg ronda2 gi bolog2 org. sonokk :D sume negara aku dh pegi *bajet lebihh*.

berbalik pada bolog. cmne smgt ko boleh naik asma'? aku tau tu menjadi persoalan hehe. tapi aku takleh bagi jwpn spesifik sgt sbb nnt mcm x bez haha. :P takde ah.. aku gi jalan2 blog org ni. nama dirahsiakan ah. blog die sgt menarik, org die pon cun, ayt mmg sempoi dan bile bace sekali nak lg. waa aku tringin nak jd mcm tu. rmi kott followersss die. tapi bkan 'die' je. rmi lagii. tapi bolog yg aku terjah sume yg cun2 orgnye. haha :D perempuan ye bkn mak nyah =.='

bolog aku ni dh tukar url. asl tuka?? aku nak sikit privacy :) jgn mara ha. tapi spe yg jd followers aku die akan sntiase mengfollower aku walau pun url aku dituka. tapi kalo dah delete tak dapek den nak tolong. hee. tapi don worry bolog ni akan dijage baik oleh aku.

oh hari ni aku tak study. terok. dahlah mggu dpn pekse. kalo tak pekse takpe tapi ni pekse la dik blja la. ngueh2 pemalas. okeyla esok aku belajar ye! no fesbuk, no ym. no ternet lah senang cite. ehm

tau tak skrg pukul bape??? ish.. sgt lewat okeyy. along pon tade die gi melaka dgn bik jah. ahad ni die balik. lappy ni aku buat harta jap. hehehe.


bukan gaduh aa nih. gurau2 je. takkan ah gaduh siap sengih2. menipuu lah. haha

ni gambar masa kitorg makan2 kt klang. alaa gambar lame pon. smlm msg die. ohh rindu sgt kt die ni. rindu gelak lalat die. die kt uia pj baru abis orentasi katenye. nama die wanie! tc <3

*die dh beli num :DD cpt la tuka ke celcom!!*
*aku dah makin pandai buat ayt pastu ade potong2 tu. ehe suke plk la*

No comments: