Sunday, May 2, 2010

ronda-ronda Melaka.

bismillah.. salam readers!

okey. ni gambar hari jumaat dan sabtu. ronda2 di melaka. ehh jumaat? sekolah kan? aha.. sekolah kami cuti. khamis tu sultan rasmi sekolah. jadi cuti la hari jumaat. ^-^ hee shuke!


piah lukis ni. huhu sepanjang perjalanan pulang dia buat diari la kononnya 'perjalanan piah ke melaka' ahah.

ni kami sekeluarga. tapi along dan angah takde :( angah masuk uia along kerja. huu. ahah cuba teka aku mana satu. haha. ok~ yang kanan sekali dia yang bgtau.==' hapekah. yang peliknya tgok ah tudung nya. lawa kan? :P

"ha, ni abah ngan umi..hehehe.."
"jari kaki ada berape?"
"ada 5, tapi soryla kaki nya cacat sikit"

=.='

pantai ape tak igt. k~ bosan tunggu gathering. piah ngn aku main kat pantai. wahah! jadi piah syok sgt main pantai. jadi tade sape nak tgkpkan gmbr. ni lah jdinye. heh

gathering reunion abah. hee

nyum! ais blanded kelapa secup ais krim. huu sedap guk. ehh btol ke eja 'blanded' tu? salah sory..


huh. semangat main pantai. dah tak igt kasut. campak je =.='

heeee.. pantai~

huhu. peace.

huu. khusyuk sgt.


main ombak pantai. =.='


busuk oh air die. huhh. sungai klang busuk cmni ke eh? adoy. hitam bin legam oo air. hee:P

rumah melaka. banyak lampu2 menghiasi rumah2 melaka ni.


apetah ni. huu.

makam hang kasuri. huhu tak masuk pun. tgkp dr luar je.

2 comments:

nusaibah said...

ak rse bkn pgl ais blended kelapa la..
uh coconut shake nme die..haila..
asal gmba abh pki cap??abh mmg pkai cap ke time uh??huhu
asal gmba umi tade pn^^

asma' said...

haha. yela coconut shake. wek
x de aku tye piah ni ape? songkok ke? pstu die ckp taklah cap. mule takde tgkai bile aku tegor die wut tgkai kt cap uh. heh. sbnrnye rmbut cme dh tambah aksesori uh. die kate cap. umi ade la. pki tdung gk. haha