Saturday, August 7, 2010

aku dah agak dah tak jadi.

hai.

salam.

aku dah cakap tak jadi. aku dah agak dari mlm td.. hebat tak agakkan aku.
ye org2 tersyg aku tak jd dtg. herm :(
najah dan mizah serta khuzaimah. takpelah nnt kite plan btol2 keyh.
raya ke nnt dtg keyh.

umi buat laksa weh.
em laksa sabak bernam + penang laksa.
ada beza tak. aku tak taula rasanya sama je aku rasa.
yg pasti terbaik wok! sumpahh!
tu aku ajak diorg makan2 kat sini. tapi tak jadi.

mizah - mak ajak oegi ceramah.
najah - "ptg boleh la dtg.. skrg takde transport"
khuza - tatau.

kesimpulannya = tak datang.

pastu kan boleh pulak suruh simpan utk esok. bwk gi sekolah! haha jamuan kt port blkg kelas stam 2. ngahngah. insyaAllah aku bwk ~ jgn ajak 1 kelas sudah. serabutt nnt hais.

skrg takleh blja lg.. x selesa.. ada org btolkan tombol pintu.

nape?

tombol pintu bilik rosak.

siapa buat?

AKU

ganaz gle!

haah. nape kau tak cye? kah kah

siapa yg tanya ni soalan2 ni..? haha tak2 aku kan suka reka2 soalan. aku tau apa yag korg akan tanya.. hehe

p/s : hari ni hari last. last utk aku bersuka ria. mggu dpn aku trial. pray for me ! syukran awii!

okey bai~




2 comments:

nusaibah said...

asal ko rosakkn tombol pntu??
tensen sgt ke??
xckp pn ummi wt laksa..nk jgk^^

asma' said...

haha x lah.
mmg dh gile pon tomobol tu.
pstu tecabut lak.
tp dh btolkan dh..

hemm nyum3..!