Saturday, August 28, 2010

asma' tak kisah.

aku tak kisah kalau myspace aku ade 'stalker atau stranger atau anonymous' add aku. haah tak kesah langsung. sebab aku tau aku dah add sape2 entah dalam myspace tu. lagipun myspace tu sosial habis. dan aku pun kalau online ade org add terus except tanpa menyelidiki kebahayaan dan kemudharatannya. aku peliklah ada lagi myspace tu padahal tgh 'hot' kot facebook tu mcm hotdog. heh takde kaitan.

TAPI

facebook aku kesah. sangat kisah. sebab aku selalu buka facebook dan lebih 'take care' berbanding dengan myspace. org aku tak kenal yang sebuk2 nak add aku akan ignore je. tapi sekarang ni aku pk2 juga nak ignore ke except. sebab ada yang aku tak kenal nama pastu tak letak muka. rupanya muallimah nurseri aku. nasib baik facebook ni boleh hantar message tanpa perlu add org tu dulu. selamatlah.. dan akhirnya aku pun exceptlah tu pun sebab kenal. kalau tak kenal hah takdenya..


No comments: