Tuesday, August 10, 2010

babah ku sayang.

semalam hari jadi babah :)

" abah, happy birthday to you. May Allah Bless You! aminn "

oh sory tiada gambar nak letak. hehe

aku wish malam tadi. aku hampir2 lupa nak wish. selamat ada penyelamat. apa dia? handphone :) aku mmg buat reminder kat handphone birthday orang dalam hp ni. terutama rakan2 tersayang dan family terutamanya. aku tau korg pun buat kan kan? :)

jadi malam tu mata aku dah tutup dengan rapat. sekali hp bunyik2. SANGAT ganggu. selamat lagu ala2 romantik dan bukan mcm rock kapak plus gergaji. silap haribulan aku campak je. kah kah. okey.. tak, tipu. tak mungkin aku buat kalau tak habislahhh...

pastu aku pelik siapa lah call malam2 ni. huh bila usha hp rupanya reminder ' beday abah'. muka aku tak jadi marah bahkan tersenyum. dan mata aku terus tak ngantuk. heheh

terus aku wish mlm tu jugak.

ok bai.



No comments: