Saturday, September 18, 2010

aku dan aku juga aku

hai, salamun'aleik

bismillah,

takda mood nak senyum.
takda mood nak gembira.
takda mood nak bahagia.

heh apehal aku ni?

oh tiada apa2. aku pun taktau kenape. -.-

**

hari ni hari sabtu :

1. tetamu agak meriah dan ramai sedikit hari ni. kawan abah, kawan along, pakcik sedara.

2. mlm ni umi msk rendang, nasi impit, kuah kacang dal. mungkin utk tetamu esok? sape lg nak dtg?

**

esok hari ahad. isnin dah sekolah. kejap je. pejam celik pejam celik dah sekolah. aku ada periksa muet speaking bukak sekolah ni. dermathon aku mencapai RM 0 ringgit. hebat kan? heh entah2 org lain dah rm100 kau? baru rm0. SYABAS! -.- so bila nak start ni dermathon! hem. stam punya exam pun dah dekat. bulan 10 ni. lepas raya ni aku study pun mcm main2. tapi bila main aku tak main-main. tapi bila belajar kau main-main. aku study berapa minit pastu TERR tido. boleh plak laa kan ade 'TERR' itu. syaitan dtg menghasut suroh tido. penat kot tidoo je -.- mata pon naik lebam! syaitan la ni! eei geram..! (dh mcm hapetah heh)

aku taktau la. tak semangat la nak sekolah. nape eh? nape? nape? hurm :(

cmne nak smgt?

1. jumpe najah yg always bg motivate kt aku.
2. jumpe cikgu2 yg bg semangat.
3. duduk sblh mira yg always layan karenah aku.
4. mkn bekal dgn mira, fadh,
5. tak sabau nak jumpe nawal natasha, najah n fatin.

dah tu je boleh aku bg smgt nk gi sekolah. heheh.

SMGT!

okey dah malam. gudnite.

salamun'alaeik.

:)

(tgok, dah boleh syum! magic !!)




No comments: