Friday, October 15, 2010

lama nya tak post.

T_T

hai blog. saya tau awak rindu saya. sorry lama tak bukak. saya lagi sibuk deh. nanti 27 oktober kita jumpa ok. bukan apa, isnin iaitu 18 oktober saya periksa stam. blog..oh blog..doakan saya dapat buat terbaik tau.

*

bismillah, salamun'alaik semua.

lama dan lama juga lama aku tak post. hem isnin stam punya final. isnin hadis mustolah dan fiqh faraid. doakan doakan doakan.

isnin, selasa, rabu = minggu pertama
selasa, rabu = minggu kedua

28 oktober pulang buku spbt.

*

kahwin awal.
oh siapa? kenapa?

byk songeh.

biala dia kahwin awl. dah jodoh.

nama beliau : jannah.
batch 15.
ex hira' batu belah dan shah alam.

"semoga berbahagia hingga ke akhir hayat"

^_^

*

smlm x dpt online. stress? hehehe sikit tapi takpela.

'ko nak pekse la gumok. sedar sikit.'

=.='

heheh

kaki tulis : jangan main-main dah. periksa nak dekat. chayok bebeh!

jari kaki nak tulis jgk : aku igt kan, kan, kan, lepas habis periksa takyah pergi sekolah dah. rupanya 13 november ada muet reading, writing dan listening. takpelah kenangan akhir sebelum masuk universiti. manelah tau hari tu hari terakhir aku ke s.a.m.t.s.h kg jawa. *alamak alamak tersyahdu. haha


No comments: