Wednesday, November 17, 2010

Salam Aidiladha :)

bismillah,

salam aidiladha. hari ni hari rabu 17 november 2010.

Tadi kitorg tgok lembu disembelih. ade 9 ekor sumenye. huhu ada yg ganas dan reda nak disembelih pon ade. ade tu maybe nervous sgt kot tgok kwn die kene sembelih smpai terberak2. hahah.

angah, 'kalo ade camera ni boleh tgkp gmba lembu2 ni. pastu buat dialog'

-.-'

dan aku ngn piah dah ratah gear box. pergh laziz jiddan! gune penyedut aka straw utk memudahkan peratahan. heh sedut dlm tulang tu pergh nikmat. tapi kuah dia agak masin ah. tapau dari surau.

dan sebenarnya ni pun baru balik dari umah waktam. gi rumah baru dia. ehm makan2 sambil ziarah2. fam bik non ngn fam ktorg plus menantu dan cucu cicit dtg. meriah2.

esok ape ah nak buat? umi kate nak daftar aku mandu. ushow


ok lah. babai. dah mlm skrg pukul 12.34 a.m

ok nite.

salam Aidiladha lg sekali :)
- mengingatkan pengrbanan nabi ibrahim dan anaknya Ismail. oga kita sama sama ambil iktibar.



1 comment:

+akufobia+ said...

(timbang badan.)dingg.