Saturday, June 25, 2011

bibik winarti >3

Assalamualaikum bapak bapak ibuk ibuk semua :) Apa khabar semuanya? sehat enggak? moga moga sentiasa sehat dan dalam rahmatNya.

Oleh karena esok bikwin nak balik indon. jadi sesuai bangat deh post kali ini versi indonesia. tampak unik dan elegan gitu. hehehe.

sedang aku khusyuk meng online tiba tiba ada seorang wanita masuk ke bilik. aku ingat umi rupa rupanya bik winarti. aku lagi pelik. ngapain ya dia ke bilik ini. ohh rupanya bikwin ingin meminta maap selama mana bersama kami semua. ohh syahdu bangat deh bikwin nihh :'(

terus, aku bilang sama dia. mau berfoto bersama. :)


bik win memang suka tutup tutup mata kaya gini





overboard -_______________-"

*eh.. overboard tu ape eh? haha!



Kembali normal ^^

***

bik win :
1. rajin dan teliti
2. aku nak basuh pinggan dia cakap tak payah tapi aku NAK jugak basuh. akhirnya bikwin mengalah. muehe
3. tempat mengadu masalah. macam aduan rakyat. hihi
4. chef. dia memang pandai masak berbanding aku -.-'
5. suka perhati orang.
6. suka jalan2 rumah orang. bik ati, bik nurul, bik rubi. hamek sume bibik bibik aku dah sebut. haha!
7. suka makan nasi pakai mangkuk atau pinggan kecik. kesian pulak kadang2. tapi tegur jugak suruh pakai pinggan besar. tapi dia kata mudah nak basuh. ye tak ye? tapi nnt lauk tak muat lah kan? lagi lagi aku! hehe

p/s : bye bik. take care. much love !

3 comments:

Miss Mus said...

hehehe..comel a korg neh.. bibik winarti balik forever ke? dah bpe lame die ngan korg?

qishie said...

bik win dah takde ke pasni? dah ada pengganti ke?

Asma' said...

mus : haah dia balik forever. dh 2 thn. permit die dh hbes kt cnie. die x nk smbung dh. nk blek katanya. :)

kak ila : haah takde dh. penggantinya bik rohimi. ada dh kt umh.