Tuesday, June 14, 2011

Harapan yang belum sampai.

setiap hari kita mengharapkan sesuatu yang kita impikan tercapai
itu lumrah bagi setiap manusia.
harapan aku banyak
tapi kadang kadang harapan sahaja tinggi
tapi usaha, kesungguhan?
di mana?

aku tahu
setiap manusia inginkan impiannya tercapai
begitu jua aku

setiap pagi setiap hari
aku bangun pagi
aku sangat mengharapkan
bila aku buka mata
aku sudah berada di bulan 7
.
.
.
.

SHEBAB SHAYE MAHU MASUK UNIBESHITI HUHU

.
.
.
.

tapi
ye ye je nanti dah masuk U rindu rumah
homesick lah bagai
macam kat asrama dulu
'kisah lama' tu

tapi
aku harap
bila ada pengalaman kat asrama dan 'kisah lama' tu
aku dapat jalani hidup sebab siswi juga pelajar
yang tabah dan cekal
dalam menjalani hidup
yang penuh duri *aduh
yang penuh petir *dushh
yang penuh ombak tinggi tinggiii *blurp
dalam alam universiti

amin

*Moga Asma' kuat! ^^
*Angah baliklah umi rindu kau, jgn nak malas sgt, baju ghaye aku jahit *ehem dah siap.

sekian.

3 comments:

nusaibah said...

hueh..
ko bkn msk bulan 9 ke?
bln7 tu kua result dpt mane kn??!
hehe..klau dpt uia pn best
bleyh lepak blik ko dll :)

btw..ak blik lerr mggu ni..
ko mcm tau2 je kn ak tgk blog ko^^

+akufobia+ said...

kuatkuat.yarghh.

asma' said...

angah : mmg bln 9. tapi bulan 7 tu paling tak sabar nak sbb nak tau result upu je :p

eleh nnt mknn aku sume ko rembat. igt aku x taulaa. :p

tau, esok en. ko en follower setia aku. haha