Sunday, July 17, 2011

hai usim #2


daftar - 7/9/2011

mula pengajian - 20/9/2011

____

daftar :

1. baju biru dengan seluar slack. biru tak terang sgt tak gelap sgt.

2. kasut hitam. tadeee! eh cop nnt nak cekidaut dulu.

3. tudung putih. oh ade ade!

4. pakaian dia macam jubah seluar. ha cmtulah. kain beli sendiri kat kedai berdekatan hehe. kalau uia baju kurung kan? *tetibe uia haha*

5. beg pack macam dolar explorer dah rosak. nak beli baru.

6. kene buat x-ray -____- kene ke ?? ayyak.

7. pembayaran yuran perlu dibuat sebelum daftar. hoho

8. ic , surat beranak. ok ade2. lesen kereta ade gk, taknak ke? :p

9. hafal lagu usim. (ni aku je tmbh.. klo nak hafal pun boleh je lagi digalakkan. nanti masa orientasi takdelah tergagap2 nampaklah semangat kita nak masuk u tu. nanti kakak senior cakap, wah hebat dia ni siap hafal lagi!) betul tak? tapi aku tak hafal lagi la kih kih kih. lek lu.


tu je lah setakat ni. info terbaru nanti aku update. ceh :p

ni la dia :

http://fpqs.usim.edu.my/ <---fakulti quran sunnah. mangatnya aku nih. hoh

okbye.

2 comments:

nusaibah said...

haha..agk lawak lah ko ni..
mungkin cm ni ye perasaan bile dpt 1st choice?he..
ko da accept la tawaran tu?

asma' said...

dah
haha.
bknlaa ptotnye ko tulis
'cmni ye prsaan 1st time msuk U'
bru btol :p