Wednesday, July 27, 2011

Hai usim #3

salam,

hai blog. lame dah tulis.lame tak type panjang-panjang. sorrylah blog.

eh lupa lah nak bgtahu aku dah dapat dah surat tawaran. along kejut aku dengan buat kejutan dah daoat surat tawaran. terus bangun dari tidur. tapi aku tak berapa eksited sgtlah.sbb dah tau bentuk dan isi kandungannya macam mana. sebab dah tgok masa buat semakan tu. surat dia kemain besar tapi sekeping je. huhu. yg lain kene print sndiri.

esok pulak nak buat check up. kat klinik pandamaran. igt nak buat kat klinik aneka tapi takde xtray pulak kat sana. so buat la kat klinik pandamaran iaitu klinik kerajaan. lama mmg lama tapi rm1. kawan aku buat kat klinik swasta byr rm 100 utk 2 jam. emm.

kalo korg pilih mane eh?
-kerajaan : lameeeeee *6 jam kot* = rm1
-swasta : kejapppp banding kerajaan *2 jam* = rm 100

tapi tak kisah lah mane2 dan apa2 pun esok akan buat checkup :)

lain
lain
lain
sangat
amat
tampak

memang ke mcm tu?

jgnlah
jgnlah
jgnlah

dgrlah nasihat saya ni
okeh

kbai.

2 comments:

salsabil said...

ok jeless sbb sampai sekarang tak dapat lagi T__T

asma' said...

sal : takpe sal sayang. 2 bulan lg. khuza pon x dpt lg kan? 2 bln lme lg. insy ada punya! :)