Saturday, September 24, 2011

Birthday Girl!!

Fuhh fuhh. tiup segala habuk dan sarang anai-anai dan segala binatang dan serangga yang buat rumah dalam blog ni.

lama amaaaat sangaaaaaat tak update blog. T_T sorry blog. saya perlu berbakti pada usim skrg. bukan pada awak. hee

oh ya! banyak sangat cerita nak cakap, nak bebel, nak habaq kat korang semua. sangaat banyakk!

bismillah.

1. harini 24 september 1992 adalah hari yang sangat bertuah. sebab dapat balik rumah dan harni hari jadi aku! :)

-angah bagi hadiah cardigan labuh. TQ!!!
-ade budak usim new friends give me a bruch. err or can called as 'pin tudung' hehe. green colour like green apple. tq syakirah ^^
-along ambik aku kat usim. juga merupakan hadiah yang tak ternilai even bukan 'benda' yg dia bagi tp sgt sgt tq !!
-surau bagi jamuan makan. tapi bukan khusus utk aku je tapi utk semua penduduk bandar puteri. tapi rasa macam surau nak sambut besday aku jugak . kebetulan ye jgn nk perasan sgt. -.- mmg jamuan makan lah kan. kambing golek, char kuey teow, cendol, laksa sarawak, laksam dan lain lain.
-rumah pun bagi hadiah jugak. sbb isi rumah pun berlainan. bila masuk rumah je dah tergamam dan terkejut.

kira hadiah paling bernilai adalah dapat balik rumah. even satu hari je. kalau tak nak balik malam tapi sebab jumaat malam ada kelas hubungan etnik. maka takkan nak balik malam nanti sampai rumah 12 malam -.- heh. so baliklah esoknya.

oh esok besday umijam! ^^

No comments: