Saturday, April 21, 2012

Bila kata kata terluah di malam hari

Assalamualaikum Hai blog (:

Lame kan aku tak tulis. ade je cerita banyak tapi kadang tu aku bukak blog aku baca blog blog orang, bukak facebook. tu je. (:

Sebenarnya semalam baru selesai video BI. Alhamdulillah. selesai. Esok pula video Arab. moga dipermudahkan. shooting dan shooting. sangat artisss haha. Oh video bi tentang isu semasa. video ba pula 10 tahun akan datang apa kita jadi :D

Walaupun macam penat kan. shoot lagi edit lagi. memang banyak ujian dan kepenatan yang ditanggung tu. tertanya jugak, kenapalah bidang ni ada edit video bagai sume ni kan. padahal ambil quran sunnah. macam apakah? huhu. tapi bila fikir balik. aku rasa cara ni mungkinlah.. pada pendapat aku.. markah senang dapat? erk entah lah. mungkin je la. satu sebab ia dibuat dalam kumpulan. itu pun bergantung jugak ke'kerjasama'an . kan ? Alhamdulillah group kitorang ok (:

video arab skop nya lebih ramai. berbanding video bi yang hanya 4 orang. makanya satu orang tu wataknya lebih satu. huhu.

'Allahumma sahla illa ma ja'altahu sahla, wain tataj'al hizni in syikta sahla'

Aku ingat lagi doa ni masa tingkatan empat tak silap aku. sebelum exam kawan aku bagi. Alhamdulillah sangat berguna sehingga masuk universiti. Moga Dia permudahkan segala kerja kita sebab dia Maha pemudah.

'' When we pray, Allah HEARS more than we ASK. He GIVES more than we IMAGINE. But in His own TIME. In His own WAY. Allah HEARS. Even the very silent prayer of a sincere heart' :') " *ohsem sweetest quotes

ok dah malam.
3.18 am.

Goodnite.
Salam.

byee.


No comments: