Friday, June 1, 2012

Study week :D

Wohoo wohoo. Ok apa ni? tetiba je wohoo. Mana salam hoi! :p okey okey. lek ah. Assalamualaikum! hee. Ok Hari ni dah dua post. tapi tadi siang lebih pada gambar. Sebab nak cepat. Plus internet lembab kat KK1. huhu. Balik rumah laju yang amat! :D

Orite. Nak bagitahu yang saya sudah sampai rumah. kezen hantar aka abang. Oh. sampai pukul 12 tengahari tadi. :) Esok ada journey. woohoo!

Esok (sabtu) - kedah, kak na kahwin!

Ahad - Kedah jugak! Abg syauqi pulak kahwin!

dua dua kezen belah abah.

Ahad *selepas balik kenduri* - ke Cameron Highland! woo woo. Takpayahh 'woo woo' sangatlah -__-  haha

Ahad sampai selasa. Dan aku target Khamis aku nak balik Usim. Serius ah kalau aku tak balik balik ni memang study memang tak ah kot. huhu. Lagipun target ngan roomatess balik awal kita study kat library. NAPE TAK KAT BILIK? wahaha capslock disitu :p bukan apa. bilik kan ada katil. nanti bila penat belajar. "apa kata baring jap", pastu " ala ngantuk la pulak, tuidur la kejap" BAM! kau nampak permainan diaaa , nampakk?? haha apeje asma' ni. -..-

huhu. BY THE WAY! Doakan aku. InsyaAllah exam final start 12/6 dan habis pada 20/6! Budak UIA *angah* dah nak habis..wuu. nanti dia balik rumah aku plak takde kat rumah. Macam sekarang ah aku balik rumah dia takde. Nanti aku balik Usim dia balik rumah. SOBS

Ala ni pergi Cameron Highland pun bukan along pergi pun. hmm. Takpe Asma'! *Menggengam tangan ke langit* Asma' boleh! ok tetibe lagi hee



Esok pergi subuh. aku drive? wahahahaha. *ehem* Doakan semoga selamat. *muka berpeluh tambah eksaited*

ok then, Selamat malam!

Assalamualaikum!


1 comment:

nusaibah said...

serius ko drive?cm tpu je..abah bg ke?taya sedih sgt ak xde.haha.jgn nk main hp sgt..main ngn piah lg berpahala..