Wednesday, December 31, 2008

gambar2 expresso

atas permintaan ramai. heh rmi ke? ah..ni la gambar semasa kami jadi fasi. aku, maariah, atif, muqsit, ammar dan mukhsin dan ramai abang dan kakak fasi lain. aktiviti dijalankan di sekitar shah alam.


salah satu kumpulan banin. bertungkus lumus menyiapkan bangunan mereka. tapii.. err tumbang semua pula..huhu

ini semasa di dalam muzium negeri. jadi apa yang anda nampak ni. adalah nama "Allah" tertera di seluar ni. ada banyak lagi barang2 yang tertera nama Allah. ini adalah antaranya.


ini pula salah satu kumpulan banat. yang diconduct oleh fasi Fatin Nadia.


kumpulan banat juga. diconduct oleh fasi juga. nama tak ingat lagi. haha dush2


kumpulan banat juga. agak pemalu. yeke ?? tudung hitam adalah iffah abcendol(bukan nama sebenar). keh2. promote iffah ku :p



yang sedang berdiri adalah ketua kepada program. kira yang mengconduct program. huhu


ini pula bersebelahan tasik. sesi penutup. tak silap ah.


hah ! ni di muzium. untuk pengetahuan umum. ayam ini diawet. memang macam real. aku dan maariah cuba memegang. tapi takut2. kalau dia berkokok. haha mustahil sebab dah mati pun. huhu.. lagi satu salah satu ayam yang telah diawet ni adalah daripada sekolah aku. tak silap ada 3 ke 2. waa... kagum! sekolah lain pun ada gak. emm


selesai peserta membuat bangunan menggunakan bahan2 yang digunakan. ini pula hasil tangan pihak fasi. aku, maariah, atif, mukhsin dan abang. err nama tak ingat. hehe. simple dan mudah je sebenarnya. hehe.


ni hasil tangan salah satu kumpulan banat. siap pertama tapi ada sedikit kurang. huhu. oh belon tu diberi pilihan sama ada tiup atau tidak. siapa bijak tak akan tiup sebab apabila ditiup menyebabkan keseimbangan kurang. hehe. tapi semua kumpulan meniup belon. tapi fasi tak. hehe. fasi menang ! haha.


semua kumpulan banin. bersama fasi2 yang mana melepak di atas tembok2 tersebut. huhu.


okeyh setakat ni je. gambar ni je yang disave. terima kasih pada atif menangkap dan memberi gambar ini. sekian.

No comments: