Thursday, February 26, 2009

kesemakKan.

maaf. tajuk di atas tak da kaitan. heh. saje gimik.

salam.

uhu. aku balik lagi! sangat seronok. merindui semuanya. bilik. tv. komputer. rumah. piah. umi. abah. along. dan angah. even mereka jarang balik. mereka nombor one. hehe.

***

seronok2. dalam hati keronyok. result dan result. aku takut. bawah 60% akan dibuang asrama. aku cuba yang terbaik. tak tau ah pencapaian sekarang dapat 60% ke tak. kawan2 aku semua sebuk2 kira markah siapa paling tinggi. tapi aku diam je. malas tau semua itu. aku tunggu masa nya nanti.

***

tinggal usul stam belum dapat. 1 subjek lagi! nanti dapat tau peratus dan kedudukan dan kemasukan asrama diterima atau tidak. emm. moga2 prestasi meningkat. aku bangga duduk di kelas 5 maqamul amin. memang betul! kami budak lemah. aku mengaku. tapi lemah2 juga kami lah kelas yang memang menunjukkan sikap ingin belajar. bukan bangga. tapi riak. wawa~ bukan2 kidding je ni. tapi ni hasil kata2 gurula. bagi semangat pula. hehe.

***

jumaat lepas. asrama menjalankan satu game. x igt la name game. gamenya adalah. kite akan mendapat orang yg kte admire drpd satu kotak ni. dan aku dapat budak form 3. dan orang lain yg dpt nama kte tu mknanya dia admire kite. fhm? tak yah fhm laa.. huhu. dan kita akan berbalas2 surat dengan menggunakan nama glamour. orang yg dpt tu dia tak tau sapa kita sampaila hujung tahun nanti segalanya bakal tahu. huhu. orang yang dapat aku pula form 4. sporting la budak ni. memang ayat sempoi dengan dia. best2! tujuan game ni untuk sebarkan dakwah. yang mana kita segan nak tegur dia. tapi kita tegur dia melalui coretan drpd kertas. best2. rasa macam diperhatikan ah pula. heh. apa2 pun. aku suka ah! hehee..

***

balik rumah tak boleh enjoy sgt. kerja sekolah sangat banyak. tapi masa untuk blog. dan internet. MESTI! hehe. kerja bi,bat,bm,sej,pd. banyak kan? tapi mesti siap juga. em napa "MESTI" ?? sebab. aku dapat release tension bila balik dan bila buka internet. dan dengar lagu di blog ini dan lagu di mys ku. nyaman dan damai. itu aku. anda? hehe.

apa2 pun. akhiri kata dengan alhamdulillah~

mood;
cool

2 comments:

Zida said...

doakan aku un x bwh 65% huhu

Asma' said...

oh. aminn.. da doa..haha..ok2..doa aku gk au. hehe