Saturday, May 16, 2009

ibu. umi. emak.

bismillah~

sudah atau belum??

huhu. sblum tu igt lg siape yg jage kite dulu?? siapa yg besarkan kite?? sape lahirkan kite?? siape x knal ibu. emak. mama. umi die kan?? huhu. dah wish happy mothers day or selamat hari ibu pada mereka??


iluvibu.

kepada semua ibu. umi. dan emak saya ucapkan Happy Mothers Day! dan Selamat Hari Ibu!


Dear Daughter,
Diala

2 comments:

zida said...

selamat ari guru x letak?? hehe

Diala said...

nk guk ek?
hehehe.
klo rjin aku upload. ngehe.
ko ltk aa.. lu..