Wednesday, June 10, 2009

cuti lagi..

salam,



baru aa rajin nk update blog. malas yang amat sblm ni. hee..



cuti~



smlm gi the curve kat damansara. makan2. dan jalan2 wif family. sampai aa malam. tp without along coz die gi jln2 ngn membe die. emm.



tadi sedare belah umi dtg. wak ani dan paman bat. dan dah balik. tolong2 siapkan mknn dan tolong mkn skali. heheh.



hari rabu, khamis, dan jumaat ade kelas kat sekolah. kelas sejarah, mtk, bm juge bio dan fizik. tapi 2 tu x amek. jadi dptlah tips2 yg disampaikan oleh cikgu2 sekolah. diadakan kt dewan sekolah. ala mcm seminar pon ade gak. boleh aa rojak kot. sebenarnya form 3,4 pon ade kelas gak. tp hari lain. bdk asrama kene ddk asrama. tapi tak sume yg ddk. abes je kelas. aku ngn paan naik basikal "bibik2" yg kt asrama uh. round gi quarters cikgu. pastu borak yg "jaga" sekolah. mkcik ape tah x igt nme. heheh. then tgguuuuuu smpi along dtg amek. upenye die dh lme tggu. heheh..



em bab belajar plak. aku blja mtk. ni wut latihan. tye angah n along. pakar2 guru di umh.heheh. then, sej. byk bace je. tu pon bace smbil baring. almtnye tido. heheh. dan buku yg aku bace lg. novel. stkt ni 2 dh abes. lg 1 tgh bce. tp mcm boring. hehe. dari jemari seni.



kenduri kahwin. 2 kenduri aku pegi. dan lepas kenduri jalan2.. naik kuda, kete kuda. mmg agk jakun la bagai. heheh. siap tgkp2 gmba. nnt2 aku msukkan eh gmba. dan pegi ngn bikjah. sbb umi n abah ada perkasa jim. pegi jgk ngn kwn bikjah. kak meha. angah yg "rjin" kt umh je. sbb die "rjin" smpi x nk ikut. rjin --> mls. hihi.



umi n abah gi perkasa an. mlm tu kitorg wut buffet kt lua umh. huhu. buat hotdog, ikan bakar, jagung bakar, salad ngn air nata de' coco mangga. nyum2. heh. lagi2 khemah kt lua. mcm camping plk. tp msk2 uh kt dapur umh je. hidang nye kt lua. kire x de ah gempak sgt. huhu


cuti lagi wut pe ek. tu je ot yg aku igt. gmba bkl diupdate nnt. skrg pki maknye ladtop. gmba kt comp lg 1.

okeyh. babaii..

wslam!

No comments: