Monday, June 7, 2010

cuti dua minggu

:)

mulakan dgn senyuman manis. haha sila muntah

salam blog. dua minggu cuti ye. jangan buang masa. ingatan utk aku, kau dan mereka. banyak program, aktiviti dan jalan-jalan aku dah pergi.

antaranya;

solidariti palestin. di sana best giler suasana dia. rasa macam nak berperang. padahal berarak je. bukan ape semangat, takbir, poster, ikatan palestin di kepala. waw! GEMPAK!

kami iaitu umi, aku, dua org teacher pergi naik kereta umi pada hari jumaat. jumaat sekolah ye. dan kami pergi lepas habis sekolah. siap2 baju dh sebelum pergi sekolah :) semangat tak semangat tak? haha. malang sekali kami sampai orang dah berarak :( tiba2 nampak lah orang2 jim. capture2 gambar dan kejapp je pun pastu nak balik dah. orang yang aku jumpe sumayyah, paien, kak suhaylah, kak husna amran, shahida, kak yong, bella, kak hajar, kak roy dan ramai lagi :) abah tidak terkecuali. he

palestin kami bersamamu-RTM. ni Live kami tgok. aku, abah, umi, piah, dan along. festime uh. woh sejuk kat dalam tu. sape yang bukak tv1 nampak lah kot kelibat ktorg dlm tv uh. kalau perhati betul2 ah. heh. pastu tgkp gmba before balik dan pulang.

erk? tembam ke weh! adoyyy. gemok pipi. HAHA

jalan-jalan. pergi jalan2 sama bibik ya. juga sama anak2 umi serta umi ya. sgguh seronok. makan2 capture2 sama kamera. asyikk~ (pehal kau indon)

sabtu dpn abg K kahwin :) pak kepak kepung2. haha

esok pergi lib kuala lumpur. sebelum pukul 8 anda berada di ktm klang! roger-

end-


2 comments:

qishie said...

siapa abang k?

sepupu2 kita ke?huhu

Asma' said...

haha. tak. ni abg fasilitator program mhi :)