Wednesday, June 2, 2010

yeeeha

tralalala..

jum jum nyanyi ramai ramai. loncat ramai ramai. tepuk tgn ramai ramai. senyum tiga ramai ramai. yeahh.

kenape nak buat mcm tu? perlu ke? aku senyum jadi buruk je tak hensem pon.

sebab dah habis periksa laaaa! huhuhu

gaya mcm periksa besar dh abis oh haha. padahal baru ppp1 .lol. oktober nanti periksa besar! BESAR punyeeer! huhuhu tekecut kecit lah perot kau ma' kah kah kah. (siryes ta lwk)

truuut*

tu bukan telefon tak angkat eh tu menandakan nak tukar topic

haa ape cite eh kapal tu? urm. boleh plak israel putuskan alat perhubungan sume tu. internet, satelit utk hubungi org yg tersayang di negara mereka. ish! lahanat! asbestos btol la!

kalaulah dpt pergi sana,
dah lame aku nk bom kan israel
dah lame aku nak tembak
dah lame aku nak bunuh

tu pun 'kalaulah..' bukan 'sekarang aku dah tembak'

papehal pun satu negara dah bersatu memBENCI ISRAEL yg SHIT!

argh! geram.

sengat + senget :DD

No comments: