Thursday, July 8, 2010

aku mahu jutawan!!

assalamualaikum :)

nampak tajuk tu? haa tadi aku, sumayyah, mizah dan najah kitorg main game saidina kat kelas 5 naim. kelab koperasi ada buat pertandingan main game saidina. hahaha siryes best gile! lame gile dah tak main game ni ohh, rasanya main time sekolah rendah kot. tgok, dah berapa abad dah. hehh

tadi main time limit die 1 jam. haha gelabah + kelam kabut takyah ckp ah. tapi rasanya dpt no 2 kot. bahaha belagak habis. TAPI (nada geram ye) bila tamat game igtkan dpt kott juara ke ape, mcm budak laki main tipu! takpeeee kau. papepon kita tggu esok! jumaat ada perhimpunan keputusan dan hadiah akan ade. lalala siapa kah juara..huu

.

aku syafawi hari rabu pagi. tapi tapi tak sure plak sbb diorg kate jadual dah tukar. hem hem. esok aku tgok blek ah. tapi diorg kate budak yg kene ptg je kene anjak masa ke tghri atau pagi sikit. em em sudah sudah. esok aku sure kan bila huhu.

dah lah surah rum page last (dlm quran) aku tak hafal lagi! lg 1 page bebehh. heh otakkk cptlaa igt.wuwuwu.. luqman dan sajadah uh kene repeatan2 (<-- jawa inggeris) lagi..

hadis lagi. selamat ah aku dh hafal. alhamdulillah, matan die je kene hafal. celamatt! hee

hiwar. hais apalaa tajuk die eh, harap2 mudah!

.

huhu lame kot tak post blog. rindu tak? ahaha perasaaaann lah kauzz

.

haa lupe nak ckp. 3/7/2010 besday umi haritu. kelmarin along beli kek. sedap gak! umi potong kek sebelum nak mula usrah yg mana time tu tgh makan2 dan minum2. huu

Umi, May Allah Bless U! muahhhhx ! :)

babaii


No comments: