Tuesday, July 13, 2010

kau pergii..

semua dah tiada
rumah sunyi sepi

2 org kakak gemukcomel :

ko tau.. aritu babah ngn umi demam. acik tye babah nape demam? abah ckp sebab along ngan angah dh takde kt umh.

sedih kan kan?

hari2 aku pon sunyi 'sume' dh takde
dh pergi.
jumaat nnt mesti ade balik.
kan ?
kan je laa..

tu lah bila dah jauh baru nak rindu lah bagai tapi bila dh dekat gado sana gado sini. tak tak ni acik lain acik ni baik. HAHA muntah gi toilet ye!

1. aku cuti sebab syafawi dah tamat utk aku. doakan aku stam oktober ni pulak tauu

2. blog aku dh tukar layout. soryla kalau buruk dan terlalu malap dan mata korg pon ngantok gile.

3. lagu pon dh tukar. "we must 'say ok' even sometimes we are not okay like moody". kadang hebat jugak jd org mcmni pandai die cover perasaan die kan? sometimes bahaya jugak. em

4. aku ulang balik baca hlovate aA + bB :) byk nak khatam dh novel kat umh ni. hue hue. nak novel lagi!! haha stam lah !

enD - ma'

No comments: