Wednesday, August 4, 2010

emosi

hari ni aku emosi gila. wa cakap sama lu .
aku nangis dalam kereta.
masa dgar lagu maher zain-chooser one.
tapi takde kene mengena apa pon lagu tu. taktau aku tiba nak nangis.
mungkin lama dah tak nangis? rindu 'nangis' dah dtg kot.
bila umi masuk kereta aku cover.
yelaa aku tak suke org tau aku sedih.. nnt tnye mcm2.. biala aku je tau..

entah laa.
semalam aku sakit kepala. leher aku mcm dah lenguh. nak dongak sakit. pandang kanan sgt skit kiri sgt pon sakit. smlm rasa nak demam. skrg okey dah cume aku tension..!
nape? stam kot. ntahlaa

dan aku sgt sedih.
aku ckp sedih ni serius pnye. tak main2..

ok bai

2 comments: