Friday, February 6, 2009

cuti Thaipusam.

salam.

weh2. aku balik lagiii!! huhu.. excited ah.. tak tau ah pula nak cerita apa. apa pun. kerja rumah dah banyak siap. lagi 3 ke 2 je tinggal. heh. dan baju sekolah bakal dicuci nanti. kemalasan sedang melanda ah pula.

***

semalam.. ada kejutan buat calon sma 2008. tiba2 cikgu madihah mengumumkan keputusan sma. cuak dowh! adeh, satu kelas memang menunggu2 dah. dan untuk pengetahuan semua. keputusan sma mumtaz telah diraih seramai 68 orang. dan jayyid jiddan 128 orang. jayyid 23 orang. dan maqbul 7 orang. dan rasib 5 orang. dan sekolah kami mendapat tempat kedua terbaik sma diperingkat negeri selangor. fuh.. dan tempat pertama adalah sambest. dan salah seorang pelajar iaitu muhammad ihsan bin Khalid Jaafar. telah menjadi pelajar terbaik sma peringkat negeri selangor. ush. camne ah dia hafal. heh. dan dia juga bekas pelajar sekolah hira' batu belah. yeay! heh

***

dan sma aku telah mendapat jayyid jiddan. 79.0%. tapi kalau nak mumtaz kene 90 ke atas. jauh lagi nak meraih tangga tu. heh. apa2 pun fokus sekarang adalah SPM! adeh. takut2.

jadi, tahniah!congrate!syabas! dan sewaktu dengannya kepada yang telah mumtaz dan jayyid jiddan dan jayyid dan maqbul dan rasib nk jgk ke?? he.. kerana telah berjaya membuat dengan baik dalam sma 2008!! kita usaha dalam spm pula..!!

oklah tu je. babaii..

mood,
kagum!

4 comments:

Zida said...

semangat cuti weyh.
haha
taniah

Asma' said...

huhu. smgt ah.
tahniah kt ko guk!
hee

Penceroboh Istana Pelangi said...

waah jayyid jiddan. tahniah

Asma' said...

oh. tenkiuk! ko jayyid an. tahniah jua!! spm pulak..huhu